 |
Kategorie |
 |
|
 |
Polub nas |
 |
|
 |
Bestsellery |
 |
|
 |
Producenci |
 |
|
|
|
-
Sklep internetowy działający pod adresem
zakupy.toproste.pl
jest prowadzony przez firmę:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ALTA
Alicja Ostrowska
37-700 Przemyśl
ul. Żołnierzy I Armii W.P. 1/44
NIP 795-157-03-44
Regon: 650947874, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Przemyśla pod numerem 12728/2000/04.
Biuro obsługi:
ul. Czarnieckiego 7
37-700 Przemyśl
e-mail: firmaalta@wp.pl
tel./fax (16) 675-11-77
tel. kom. 727-911-966
zwaną dalej Sprzedającym.
-
Zamówienia są przyjmowane przez strony zakupy.toproste.pl
Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację
o jego otrzymaniu przez sklep.
-
Kupującym w sklepie internetowym Zakupy.toproste.pl może być osoba pełnoletnia.
-
Przesyłki są dostarczane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
-
Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze
- po złożeniu przez klienta zamówienia
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem
- po otrzymaniu przez sklep przelewu całej należności
c) w przypadku zamówień płatnych kartą kredytowa
- w chwili autoryzacji karty
-
Rozliczenia transakcji kartą kredytową
i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
-
Zamówienia są zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny
w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności
części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany
o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji
(częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania,
anulowanie całości zamówienia). W okresie przedświątecznym
od 12 grudnia do końca roku zamówienia są realizowane
w zakresie dostępności towarów bez oczekiwania na decyzję klienta.
-
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona
liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności
wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się
zapasów objętych tą formą sprzedaży.
-
Do każdego zamówienia wystawiana jest paragon lub na życzenie klienta faktura VAT.
Paragon lub Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez
Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Koszty dodatkowe,
jak wysyłka są wyszczególnione na fakturze lub paragonie.
-
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu
wystawienia faktury.
Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
-
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia
przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany
cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów
do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji
promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Koszty dostawy naliczane są automatycznie i są wyświetlane w koszyku. Przejście do koszyka nie oznacza złożenia zamówienia.
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta
i określony w zamówieniu sposób.
W przypadku zakupu więcej niż jednego produktu cena za transport uzależniona jest od przedziału wagowego w jakim zmieści się wybrany towar i jest w całości pokrywana przez Kupującego.
-
Czas wysyłki zamówienia jest to czas od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, liczony w dniach roboczych. Zamówienie jest realizowane po skompletowaniu całości zamówionych towarów.
-
Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy
-
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier;
- kartą kredytową online poprzez serwis dotpay.pl.
Należność pobierana jest w chwili złożenia zamówienia;
- przelewem bankowym online poprzez serwis dotpay.pl
lub na konto sklepu.
Płaność za zamówienia spoza terenu Polski realizowana
może być tylko kartą płatniczą lub przelewem.
-
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar znajduje się w oryginalnym
opakowaniu, nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób
zniszczony.
-
Zwracany towar należy odsyłać zgodnie z zasadami razem z otrzymaną
wraz z nim fakturą lub specyfikacją zamówienia. Sklep gwarantuje
zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu
5 dni roboczych od otrzymania i potwierdzenia zwrotu przelewem
bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym
pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie
podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych na koszt odbiorcy.
-
Reklamacje.
W chwili odbioru przesyłki od kuriera Kupujący zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności.
W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia przesyłki lub zastrzeżeń, co do kompletności dostarczonego towaru, należy bezwględnie w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. Następnie podpisany protokół należy przesłać do zakupy.toproste.pl. Brak tego protokołu uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce.
Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania zakupy.toproste.pl o spisaniu protokołu szkody, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od momentu doręczenia przesyłki.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych i innych zastrzeżeń opisanych powyżej rozpatrywane będą tylko na podstawie pisemnego protokołu sporządzonego w momencie odbioru przesyłki i potwierdzonego podpisem przedstawiciela firmy kurierskiej. Dokument powinien być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden pozostaje u odbiorcy przesyłki.
-
Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedającym.
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień
zawieranej umowy następuje przez wystawienie i przekazanie klientowi
wraz z przesyłką faktury VAT lub specyfikacji zamówienia.
-
Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim
i w języku polskim.
-
Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep zakupy.toproste.pl oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie zakupy.toproste.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).
-
Wraz z założeniem konta lub dokonaniem zakupu klient zgadza się na
otrzymywanie mailingu z sentencją i tytułem dnia. W każdej chwili
może z tego zrezygnować korzystając z opcji umieszczonej w ustawieniach konta.
-
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży
jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca
wykonania umowy.
- Złożenie zamówienia w sklepie zakupy.toproste.pl oznacza akceptację postanowień tego regulaminu.
|

|
|
|
|
|
 |
Twój Koszyk |
 |
|
 |
Wysyłka |
 |
 |
|
Przedpłata do 30kg | 13zł |
Pobranie do 30kg | 18zł |
Dowóz na terenie Przemyśla powyżej 50 zł GRATIS |
|
 |
|
|
 |
Promocje |
 |
|
 |
Nowości |
 |
|
 |
Recenzje |
 |
|
|